Snake Eater w 3D będzie gruby
Gry na 3DS-a mają standardowo rozmiar do 2GB. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by na potrzeby Metal Gear Solid: Snake Eater 3D Nintendo sięgnęło po nośnik większych rozmiarów.
Gry na 3DS-a mają standardowo rozmiar do 2GB. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by na potrzeby Metal Gear Solid: Snake Eater 3D Nintendo sięgnęło po nośnik większych rozmiarów.
Yoshikazu Matsuhana, jeden z twórców, w wywiadzie dla Eurogamera tak wypowiedział się w tej sprawie:
"Nintendo swego czasu ogłosiło, że cartridge będą miały pojemność 2GB. Problem tkwi w tym, że nasz tytuł pierwotnie był wydany w formacie DVD. Na PlayStation 2 gra zajęła niemal 4,7GB. Nie byliśmy w stanie wszystkiego zmieścić na 2GB, więc zgłosiliśmy się z tym problemem do Nintendo. Na szczęście okazało się, że nie była to maksymalna możliwa pojemność, a sama firma zastanawiała się nad jej zwiększeniem. Zapytaliśmy, czy nasz tytuł jako pierwszy mógłby przekroczyć tę granicę. Zgodzili się".
Warto zaznaczyć, że twórcom zależało na tym, by Snake Eater w wersji na 3DS-a był jak najbardziej dopracowany i nie chcieli tego tytułu ciąć w porównaniu do pierwowzoru - chodzi tu między innymi o jakość cut-scenek.
Jak Kojima Productions wyjdzie przeniesienie trzeciej części jednej z flagowych serii Sony na kieszokonsolkę Nintendo, dowiemy się jeszcze w tym roku.