Nauczenie graczy sztuki wyboru to trudne zadanie

Gry
338V
Nauczenie graczy sztuki wyboru to trudne zadanie
nariko_X | 06.11.2012, 13:00
Hitman

: Rozgrzeszenie to jedna z tych gier, które nie oferują nam żadnych gotowych rozwiązań. Ekipa IO Interactive zaprojektowała tę produkcję w taki sposób, by zachęcić graczy do przetrząsania kolejnych, odwiedzanych przez nich lokacji, w poszukiwaniu najciekawszych sposobów na pozbycie się swoich ofiar.Hitman: Rozgrzeszenie to jedna z tych gier, które nie oferują nam żadnych gotowych rozwiązań. Ekipa IO Interactive zaprojektowała tę produkcję w taki sposób, by zachęcić graczy do przetrząsania kolejnych, odwiedzanych przez nich lokacji, w poszukiwaniu najciekawszych sposobów na pozbycie się swoich ofiar.

Tore Blystad twierdzi jednak, że nauczenie graczy dokonywania wyborów to niełatwe zadanie. Jak mówi:

Dalsza część tekstu pod wideo
To trudne, by nauczyć graczy tego, co nasza produkcja ma im do zaoferowania. Ludzie najczęściej obcują z tytułami, które dokładnie mówią im co mają robić, a jeśli zejdą z wyznaczonej przez twórców ścieżki, nie będą mieli nic do roboty. Dlatego też my mówimy ludziom: "Nie, nie, nie. Wybierajcie sami". Jeśli chcesz iść tu lub tam, zabić tego lub nie - wszystko to ma wpływ na samą rozgrywkę, a Ty rozumiesz wtedy, że masz wybór.

Hitman: Rozgrzeszenie

trafi do sprzedaży dwudziestego listopada. Fani serii mogą już zacierać ręce.

Źródło: własne

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper