Twórcy Divinity: Original Sin wolą PC-ty...
, które jakiś czas temu zostało oficjalnie zapowiedziane przez Larian Studios, zmierza na komputery klasy PC, Xboxa 360 i PlayStation 3. David Walgrave twierdzi jednak, że to właśnie na PC-ty gry tworzy się... po prostu najwygodniej. I bynajmniej nie chodzi mu o jakość grafiki...Divinity: Original Sin, które jakiś czas temu zostało oficjalnie zapowiedziane przez Larian Studios, zmierza na komputery klasy PC, Xboxa 360 i PlayStation 3. David Walgrave twierdzi jednak, że to właśnie na PC-ty gry tworzy się... po prostu najwygodniej. I bynajmniej nie chodzi mu o jakość grafiki...
Jak stwierdził:
Poprosiłem o opinię programistów i stwierdzili, że PC-ty są bardziej elastyczne i wyrozumiałe. To bardziej otwarta platforma, na której łatwiej jest dokonać czegoś tak, jak się chce, a nie tak, jak oczekuje tego konsola. Na PC nie trzeba dostosowywać gry do niektórych wymogów i oczekiwań.
Ograniczenia sprzętowe konsol mają wpływ nie tylko na tekstury i framerate, lecz także ograniczenie ilości postaci i przedmiotów w konkretnym miejscu.
Mimo wszystko, kolejna odsłona serii Divinity trafi również na konsolę Sony (w przeciwieństwie do poprzedniczek). Jej premiera odbędzie się na początku przyszłego roku.