Pid, platformówka, która "robi różnicę"
W taki sposób o swojej grze mówi ekipa Might and Delight. Czy przesadzają? Gdyby oprzeć się na ich obietnicach i tym, jak gra się rysuje - rzekłbym, że ani grama. Bardzo ciekawy styl gry, połączony z mocnym nastawieniem na przygodę i trudną eksplorację pokazuje, że kolejny raz Sony nie boi się ryzykować i wpiera takie projekty...W taki sposób o swojej grze mówi ekipa Might and Delight. Czy przesadzają? Gdyby oprzeć się na ich obietnicach i tym, jak gra się rysuje - rzekłbym, że ani grama. Bardzo ciekawy styl gry, połączony z mocnym nastawieniem na przygodę i trudną eksplorację pokazuje, że kolejny raz Sony nie boi się ryzykować i wpiera takie projekty...
Studio pokazało właśnie nowy zwiastun gry w którym pierwsze skrzypce gra najwyższy poziom trudności, mający sprowadzić rozgrywkę do mąk piekielnych. Podobno tak trudno ma być. Uwierzycie załodze?
http://youtu.be/6NNgK6hy5zc