Twórcy Unreal Engine nie czują się zagrożeni
jest niekwestionowanym liderem wśród silników graficznych obecnej generacji konsol. I nie chodzi tu o jakość generowanej przez niego oprawy graficznej, lecz o jego cenę, prostotę obsługi i uniwersalność. Chris Wynn zdradził w rozmowie z serwisem VG247, że twórcy tej technologii (a w tym momencie również Unreal Engine 4), nie czują się zagrożeni ze strony innych deweloperów...Unreal Engine 3 jest niekwestionowanym liderem wśród silników graficznych obecnej generacji konsol. I nie chodzi tu o jakość generowanej przez niego oprawy graficznej, lecz o jego cenę, prostotę obsługi i uniwersalność. Chris Wynn zdradził w rozmowie z serwisem VG247, że twórcy tej technologii (a w tym momencie również Unreal Engine 4), nie czują się zagrożeni ze strony innych deweloperów...
Jak powiedział:
Nie wydaje mi się, byśmy kiedykolwiek czuli się przez kogoś pokonani. Niemniej, przyglądamy się innym silnikom i ich możliwościom. (...) czasami wydaje mi się, że pozostałe technologie zmierzają w innych kierunkach i próbują rywalizować z Unrealem. Próbują znaleźć coś nowego i unikalnego. My jednak nigdy nie pomyśleliśmy "wow, Ci goście nas pokonają, zmieńmy kierunek rozwoju".
Epic Games
stawiają się więc w roli zwycięzcy i wzoru dla innych studiów deweloperskich. Niemniej, Unreal Engine 4 doczekał się poważnej konkurencji zarówno ze strony Square Enix, jak i firmy Crytek. Kolejna generacja konsol może więc przynieść pewne zmiany w tej materii.