nariko nariko 25.09.2012 13:30
"PlayStation cierpi przez zbyt drogie telewizory"
402V

"PlayStation cierpi przez zbyt drogie telewizory"

Will Powers, który w Sony Computer Entertainment zajmował się szeroko pojętym PR-em, znalazł się wśród około 10 tysięcy(!) zwolnionych przez Sony pracowników. Według niego, takie działanie doprowadzi do śmierci nadchodzących produkcji, które zostaną pozbawione wsparcia specjalistów. Jak sam mówi, marka PlayStation cierpi przez... zbyt drogie telewizory.

Will Powers, który w Sony Computer Entertainment zajmował się szeroko pojętym PR-em, znalazł się wśród około 10 tysięcy(!) zwolnionych przez Sony pracowników. Według niego, takie działanie doprowadzi do śmierci nadchodzących produkcji, które zostaną pozbawione wsparcia specjalistów. Jak sam mówi, marka PlayStation cierpi przez... zbyt drogie telewizory.


Nie mam pojęcia co SCE myślało, zwlaniając ponad połowę swojego PR-owego teamu przed okresem świątecznym. W swoim stylu, wysyłają tytuły na śmierć, pozbawiając ich wsparcia PR-owców - LittleBigPlanet Karting, Sports Champions 2, Wonderbook. Najgorsze, że oddział zajmujący się PR-em i tak cierpiał na brak pracowników. Żal mi tych, którzy tam zostali, bo ich praca została podwojona. (...) Zwolnienia w celu cięcia kosztów nie mają sensu. Marka nie powinna cierpieć przez zbyt drogie telewizory. (...) To naprawdę smutne, bo naprawdę lubię PlayStation i martwię się o tę markę.


Wiadomo, w dzisiejszych czasach dobry kontakt z graczami to podstawa sukcesu. Miejmy nadzieję, że Sony szybko pójdzie po rozum do głowy i naprawi swoje błędy.


Tagi: PlayStation pr public relations SCE Sony Sony Computer Entertainment will powers