Twórcy Dishonored wiedzą, jak "uratować" branżę

Gry
374V
Twórcy Dishonored wiedzą, jak "uratować" branżę
VergilDH | 30.08.2012, 21:30

Słowa, iż branża gier wideo cierpi na brak innowacji, stały się mantrą Harveya Smitha z Arkane Studios. Jego zdaniem danie graczom wolnej ręki w kwestii podejścia do rozgrywki, pozwoli na odejście od stereotypów i wprowadzi prawdziwy powiew świeżości do tego przemysłu.Słowa, iż branża gier wideo cierpi na brak innowacji, stały się mantrą Harveya Smitha z Arkane Studios. Jego zdaniem danie graczom wolnej ręki w kwestii podejścia do rozgrywki, pozwoli na odejście od stereotypów i wprowadzi prawdziwy powiew świeżości do tego przemysłu.

Jak mówi:

Wciąż jestem optymistą i wciąż bawię się świetnie przy grach wideo, ale prawda jest taka, że na każde dwie produkcje klasy AAA, przypadają dwa niezależne tytuły i kilka mobilnych produkcji. Większość tytułów to tylko wariacje na temat tego, co widzieliśmy już wcześniej. Jeśli obracasz się w tej branży przez jakiś czas, widzisz, że pewne schematy są powielane bez końca. Myśleliśmy o tym, jakie doświadczenia z rozgrywki czerpią gracze i poszliśmy w tym kierunku - nie w stronę kinowego doświadczenia, a doświadczenia interaktywnego. Dążenie do filmowości rozgrywki to straszny proceder. Możesz jednak wyjść temu na przeciw i powiedzieć: "Chrzanię to, zrobimy coś zupełnie innego, niż wszyscy". Jesteśmy napędzani właśnie takim impulsem.
Dalsza część tekstu pod wideo

Dishonored

trafi do sprzedaży już jesienią. Wrażenia osób, które miały okazję sprawdzić tę produkcję w akcji, są więcej niż pozytywne.

Źródło: własne

Komentarze (14)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper