Kratos pokaże ludzką twarz
, dyrektor kreatywny projektu God of War: Wstąpienie, stwierdził w jednym z wywiadów, że z Kratosem z God of War III ciężko byłoby się zidentyfikować. To właśnie dlatego doszedł do wniosku, że w kolejnej grze ekipy Sony Santa Monica, bohater powinien pokazać ludzką twarz...Todd Papy, dyrektor kreatywny projektu God of War: Wstąpienie, stwierdził w jednym z wywiadów, że z Kratosem z God of War III ciężko byłoby się zidentyfikować. To właśnie dlatego doszedł do wniosku, że w kolejnej grze ekipy Sony Santa Monica, bohater powinien pokazać ludzką twarz...
Jak mówi:
Wielu graczy zapewne nawiązało z nim więź, lecz raczej odbyło się to na zasadzie "odbyłem z nim całą wędrówkę od samego początku". Kratos z God of War III nie był łatwy do polubienia, w przeciwieństwie do pierwszej części serii, gdzie także był bezwzględny, ale posiadał także inną stronę. To jest to, co chę przekazać, co popchnęło mnie do podjęcia decyzji o stworzeniu prequela.
Nie wiem jak Wy, ale ja przyzwyczaiłem się już do Kratosa-rzeźnika i nie bardzo mam ochotę przyglądać się jego "cieplejszej" stronie...