"Wydanie DLC do Castlevania: LoS było błędem"

Gry
468V
"Wydanie DLC do Castlevania: LoS było błędem"
VergilDH | 29.06.2012, 09:40
Carl Cox

z Mercury Steam zdradził, iż jego zdaniem wydanie dwóch dodatków do Castlevania: Lords of Shadow, było poważnym błędem. Jak mówi, gdyby teraz miał zabrać się za tworzenie DLC do swojej nowej gry (czyt. Castlevania: Lords of Shadow 2), musiałby skrupulatnie przemyśleć każdy jego element.Carl Cox z Mercury Steam zdradził, iż jego zdaniem wydanie dwóch dodatków do Castlevania: Lords of Shadow, było poważnym błędem. Jak mówi, gdyby teraz miał zabrać się za tworzenie DLC do swojej nowej gry (czyt. Castlevania: Lords of Shadow 2), musiałby skrupulatnie przemyśleć każdy jego element.

Dalsza część tekstu pod wideo
Kiedy masz w ręku sukces, istnieje presja, by bardzo szybko dostarczyć graczom coś jeszcze. Wydaje mi się, że dla nas było to złe posunięcie. Wzbogaciliśmy historię, którą chcieliśmy opowiedzieć, ale myślę, że gdybyśmy mieli znowu zrobić DLC, musiałoby to być dużo lepiej zaplanowane. Na pewno nie byłoby to coś, co rozbudowywałoby zakńczenie - byłaby to poboczna opowieść, która wzbogaciłaby oryginalną historię.

A co Wy sądzicie o Reverie i Ressurrection? Czy ich powstanie było potrzebne?

Źródło: własne

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper