Ambitne plany Zipper Interactive
nie istnieje od marca bieżącego roku. Kiepskie wyniki sprzedaży osiągnięte przez SOCOM: Polskie Siły Specjalne, zmusiły firmę Sony do zamknięcia studia, tuż po tym, jak dobiegły końca prace nad całkiem niezły Unit 13. Jak się okazuje, ekipa miała już ambitne plany na najbliższą przyszłość.Zipper Interactive nie istnieje od marca bieżącego roku. Kiepskie wyniki sprzedaży osiągnięte przez SOCOM: Polskie Siły Specjalne, zmusiły firmę Sony do zamknięcia studia, tuż po tym, jak dobiegły końca prace nad całkiem niezły Unit 13. Jak się okazuje, ekipa miała już ambitne plany na najbliższą przyszłość.
Deweloperzy mieli bowiem zamiar stworzyć jeszcze przynajmniej dwie sieciowe strzelaniny. Pierwsza miała pojawić się na PlayStation 3, natomiast druga najprawdopodobniej zmierzała na PlayStation 4. Niestety, w tym biznesie po prostu trzeba liczyć się z możliwością porażki...