Paweł Musiolik Paweł Musiolik 29.05.2012 21:30
Kingdoms of Amalur 2 było w produkcji
242V

Kingdoms of Amalur 2 było w produkcji

Było do momentu zwolnienia wszystkich pracowników z 38 Studios i Big Huge Games, co jest oczywiste. Jednak geneza odrzuconego sequela jest troszkę inne i głębsza niż ostatnie problemy studia, któremu szefował Curt Schilling...
Było do momentu zwolnienia wszystkich pracowników z 38 Studios i Big Huge Games, co jest oczywiste. Jednak geneza odrzuconego sequela jest troszkę inne i głębsza niż ostatnie problemy studia, któremu szefował Curt Schilling...

Jak się okazuje, mimo sprzedaży 1,2 miliona kopii Kingdoms of Amalur: Reckoning w pierwszych trzech miesiącach, Electronic Arts nie wyraziło kompletnie zainteresowania kontynuacją. Mimo to, prace powoli postępowały w studiach, aż do feralnych wydarzeń z ostatnich dni. Co ciekawe, gra powstawała za pieniądze EA, które gra zarobiła, a nie za te z pożyczki. Pożyczone pieniądze zostały spożytkowane na Project Copernicus.

Jaki więc miał być Amalur 2? Z lepszą grafiką, znacznie ulepszoną mechaniką walki, dokładniejszą animacją postaci, większym światem, mnie nudne zadania i większe oddziaływanie zachowań gracza na świat. I wczesne wersje gry już to prezentowały. Oczywiście jeśli wierzyć anonimowemu informatorowi ze studia.

Więc czy jest jeszcze szansa na ten tytuł? Tak, ale gdy zostaną spełnione 2 warunki - znajdzie się nowy wydawca i gra zmieni tytuł.

Tagi: 38 studios big huge games Electronic Arts kingdoms of amalur 2 Kingdoms of Amalur: Reckoning