Ken Levine: "Największa zmiana w Bioshock Infinite zaszła w walce"

Gry
338V
Ken Levine: "Największa zmiana w Bioshock Infinite zaszła w walce"
Paweł Musiolik | 27.05.2012, 17:56

Wywiad, który został przeprowadzony przez serwis VG247 z Kenem Levine na temat Bioshocka Infinite został zarejestrowany jeszcze zanim gra została przeniesiona na przyszły rok. Mimo tego faktu, jest on bardzo interesujący, można bowiem z niego wyciągnąć arcyciekawe informacje na temat trzeciej odsłony Bioshocka...Wywiad, który został przeprowadzony przez serwis VG247 z Kenem Levine na temat Bioshocka Infinite został zarejestrowany jeszcze zanim gra została przeniesiona na przyszły rok. Mimo tego faktu, jest on bardzo interesujący, można bowiem z niego wyciągnąć arcyciekawe informacje na temat trzeciej odsłony Bioshocka...

Według Kena, aspektem w rozgrywce, który uległ największej zmianie jest walka:

Walka to jedna z rzeczy, która ewoluowała najbardziej. W Bioshocku było tak, że niezależnie kiedy i jakiego przeciwnika się spotykało sposób był jeden - Electro Bolt, który był niesamowicie skuteczny.

W BioShock Infinite jedną z ważniejszych rzeczy jest możliwość działania na wiele różnych sposobów, przy użyciu wielu zdolności i broni, które są efektywne zależnie od rodzaju przeciwnika. Są bronie, które idealnie działają na latających oponentów, a i są takie, które sprawdzają się na tych, którzy chodzą po ziemi. Wszystko zależy od tego jak podejdziemy do przeciwnika. Często będziemy więc zadawać sobie pytania: 'Co powinienem teraz zrobić?', 'Powinienem być w powietrzu?', 'A może właśnie na ziemie?', ' A co gdybym się ukrył?'
Dalsza część tekstu pod wideo

Szkoda, że po takich wywiadach przyjdzie nam czekać jeszcze z większą niecierpliwością. Ale chyba będzie warto, bo raczej nikt nie ma obiekcji do jakości produktu końcowego.

Źródło: własne

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper