Konkretne informacje na temat The Amazing Spider-Man

Gry
378V
Konkretne informacje na temat The Amazing Spider-Man
Paweł Musiolik | 08.05.2012, 18:20

Najnowszy numer GameInformera przyniósł konkretne informacje na temat nowej gry opartej na filmowej licencji Spider-Mana. The Amazing Spider-Man stara się mocno zaatakować rynek fanów komiksu i gier, a studio Beenox robi co może by jakość gry była jak najwyższa. Czego więc można dowiedzieć się z amerykańskiego magazynu?Najnowszy numer GameInformera przyniósł konkretne informacje na temat nowej gry opartej na filmowej licencji Spider-Mana. The Amazing Spider-Man stara się mocno zaatakować rynek fanów komiksu i gier, a studio Beenox robi co może by jakość gry była jak najwyższa. Czego więc można dowiedzieć się z amerykańskiego magazynu?

Bardzo dużo konkretów więc by nie rozdrabniać się, wszystko w podpunktach.


  • Doktor Connor będzie pomagał Spider-Manowi w niektórych fragmentach gry

  • W mieście będą losowo generowane akty przestępczości takie jak kradzieże, rozboje, napady na bank, pobicia.

  • Gra dzieje się po wydarzeniach filmowych. Oglądając film liźnie się troszkę spoilerów, gdyż niektóre wątki będą rozwinięte w grze. Ale i tak historia Spider-Mana była powiedziana miliony razy, więc nic nie stracicie oglądając film.

  • Gra ma wbudowany czytnik komiksów. W trakcie gry będziemy mogli odblokować pełne komiksy w celu ich przeczytania, na przykład Amazing Fantasy #15

  • Gra postara się oddać zestaw ruchów lucha libre Spider-Mana z filmu

  • Na początku gry napotkamy na kapsuły z przeciwnikami Spider-Mana i będą to Rhino, Vermin i Scorpia

  • Gra powstaje już dwa lata

  • Walka jest identyczna jak w Batman: Arkham City

  • Pajęcza sieć może być używana by się ukrywać

  • System rozwoju zdolności bohatera i jego ciosów jest jak w wielu innych grach. Możemy kupować nowe ciosy za zdobyte doświadczenie

  • Wiele misji fabularnych będzie miało swoje wyznaczone linie przebiegu

  • Niektóre z zadań dodatkowych będą wymagały robienia zdjęć dla prasy, pokazywania tricków i zbierania komiksów

  • Mieszkańcy miasta będą reagować na nasze poczynania

  • Przy scenariuszu pomagał Seamus Kevin Fahey (Spartacus: Gods of the Arena i Battlestar Galactica)

  • Pajęczy zmysł będzie spowalniał czas oprócz wykrywania zagrożeń

Dalsza część tekstu pod wideo

Trzeba przyznać, zapowiada się bardzo ciekawie.

Źródło: własne

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper