Paweł Musiolik Paweł Musiolik 07.05.2012 16:43
Sony wyjaśnia dlaczego Sorcery nie wspiera zwykłego sterowania
238V

Sony wyjaśnia dlaczego Sorcery nie wspiera zwykłego sterowania

Do premiery tytułu, który wesprze w 100% PlayStation Move - czyli Sorcery - zostały ponad dwa tygodnie. Tak więc jak w przypadku każdego tytułu, zaczyna robić się o grze co raz to głośniej. Jako tytuł działający jedynie z kontrolerem PlayStation Move, wzbudza on na tyle zapytań, że Sony postanowiło zabrać głos i wypowiedzieć się na temat rezygnacji klasycznego sterowania...
Do premiery tytułu, który wesprze w 100% PlayStation Move - czyli Sorcery - zostały ponad dwa tygodnie. Tak więc jak w przypadku każdego tytułu, zaczyna robić się o grze co raz to głośniej. Jako tytuł działający jedynie z kontrolerem PlayStation Move, wzbudza on na tyle zapytań, że Sony postanowiło zabrać głos i wypowiedzieć się na temat rezygnacji klasycznego sterowania...

Dokładniej to przemówił Brian Upton z The Workshop:
Tak, Sorcery od samego początku planowane było pod PlayStation Move. Gdy pierwszy raz mieliśmy do czynienia z tą technologią, od razu na myśl przyszło nam wykonywanie gestów w celu rzucania czarów i ich wybierania przy zużyciu odpowiednich gestów. Gdy zaczęliśmy to implementować, nie było już odwrotu. Nie ma możliwości wszystkiego zmapować na klawisze zwykłego pada, bez totalnie zmienionej rozgrywki. To tak jakbyście chcieli grać w God of War myszką.

Przygody Kratosa na myszce? Nie ma szans.

Tagi: brian upton playstation move sorcery