vergil vergil 26.03.2012 10:30
Dishonored stawia na różnorodność
225V

Dishonored stawia na różnorodność

W ciągu ostatnich kilku lat zadebiutowało naprawdę niewiele produkcji, których twórcy nie skupili się na jednym sposobie na rozgrywkę, lecz pozwolili graczom wybrać, w jakim stylu chcieliby podejść do określonego problemu. Dishonored, tworzone przez Arkane Studios, także podąży tą ścieżką.
W ciągu ostatnich kilku lat zadebiutowało naprawdę niewiele produkcji, których twórcy nie skupili się na jednym sposobie na rozgrywkę, lecz pozwolili graczom wybrać, w jakim stylu chcieliby podejść do określonego problemu. Dishonored, tworzone przez Arkane Studios, także podąży tą ścieżką.

Jak mówi Harvey Smith, przewodniczący tej ekipie:
Ktoś mógłby powiedzieć, że gra jest silniejsza, jeśli skupi się na jednym modelu rozgrywki. Naszym zdaniem jednak tytuł jest o wiele bardziej interesujący, jeśli pozwala graczom na obranie różnych ścieżek.

W tym środowisku może się wydarzyć tyle rzeczy, za które odpowiedzialny będzie jedynie gracz... Według mnie, ta zasada może tyczyć się naprawdę wielu produkcji. Jeśli gram w grę z zombie w roli głównej, naprawdę chciałbym móc również pobawić się w kotka i myszkę.

Gra ma zadebiutować jeszcze w tym roku.

Tagi: arkane studios Bethesda dishonored Harvey Smith