vergil vergil 26.03.2012 09:30
"Stworzenie kiepskiej gry nigdy nie było naszym celem"
185V

"Stworzenie kiepskiej gry nigdy nie było naszym celem"

Takie oto słowa padły z ust Jasona Kingsleya, szefa studia Rebellion. W rozmowie z redaktorami serwisu Gamerzines zdradził, iż jest mu bardzo szkoda, że Rebellion stało się synonimem kiepskich produkcji...
Takie oto słowa padły z ust Jasona Kingsleya, szefa studia Rebellion. W rozmowie z redaktorami serwisu Gamerzines zdradził, iż jest mu bardzo szkoda, że Rebellion stało się synonimem kiepskich produkcji...
Nikt nie chciałby stworzyć kiepskiej gry, a wręcz przeciwnie - zawsze chce się powoływać do życia jak najlepsze tytuły. Czasami jednak nie ma się po prostu czasu, by pewne rzeczy wyglądały tak, jak sobie to zamarzyłeś. Niekiedy gra debiutuje wcześniej, niż przewidywałeś i wtedy naprawdę niewiele można zrobić, jeśli jest się "deweloperem do wynajęcia". Tak to działa...

Mimo wszystko miejmy nadzieję, że przynajmniej Sniper Elite V2 okaże się naprawdę solidną produkcją.

Tagi: gamerzines jason kingsley neverdead Rebellion sniper elite v2