Kolejne dzienniki deweloperskie nt. MUD
Coś mi podpowiada, że MUD będzie tytułem na miarę wydanego w ubiegłym roku WRC 2. Tytułem brzydkim, aczkolwiek mającym ambicje na bycie czymś więcej, aniżeli średniakiem z potencjałem. Sytuację pogarsza fakt, iż będzie to gra praktycznie pozbawiona jakiejkolwiek konkurencji, przez co deweloperzy mogą poczuć się bezkarni.Coś mi podpowiada, że MUD będzie tytułem na miarę wydanego w ubiegłym roku WRC 2. Tytułem brzydkim, aczkolwiek mającym ambicje na bycie czymś więcej, aniżeli średniakiem z potencjałem. Sytuację pogarsza fakt, iż będzie to gra praktycznie pozbawiona jakiejkolwiek konkurencji, przez co deweloperzy mogą poczuć się bezkarni.
Niemniej jednak, uprawianie czarnowidztwa nie ma w tym momencie jakiegokolwiek sensu. Kiedy MUD trafi w moje ręce, będę mógł ocenić, czy twórcy sprostali wyzwaniu. Teraz nie pozostaje nam nic innego jak przyjrzeć się w jaki sposób przebiega kampania promocyjna tej produkcji. Poniżej znajdziecie więc kolejny odcinek dzienników dewelopera.
httpvh://youtu.be/-5of0su-uuw