Dead Space 2 miało być o wiele trudniejsze
od Visceral Games należało do produkcji, które szczególnie na wyższych poziomach, gdzie nieustannie cierpieliśmy na brak amunicji, a główny bohater był niesamowicie wątły, potrafiło być naprawdę trudną grą. Jak się okazuje, twórcy początkowo chcieli podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej...Dead Space 2 od Visceral Games należało do produkcji, które szczególnie na wyższych poziomach, gdzie nieustannie cierpieliśmy na brak amunicji, a główny bohater był niesamowicie wątły, potrafiło być naprawdę trudną grą. Jak się okazuje, twórcy początkowo chcieli podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej...
Jak zdradził Brian Bartram:
Nasza gra była na początku bardzo trudna. Kiedy oddaliśmy ją w ręce dziesięciu testerom, bardzo szybko wyszło na jaw, iż nie potrafią oni ukończyć jednego etapu. Dlatego też zdecydowaliśmy, iż powinniśmy obniżyć poziom trudności.
Wydaje mi się jednak, że mnogość ustawień sprawiła, iż usatysfakcjonowani czuli się zarówno hardkorowi, lubiący wyzwania gracze, jak i Ci, którzy chcieli po prostu dobrze bawić się na Sprawl.