"Atmosfera ekscytacji wokół PlayStation będzie konieczna"
Trzeba przyznać, że wyniki sprzedaży PlayStation Vita z pewnością nie nastrajają optymistycznie. Sony musi w jakiś sposób wpłynąć na potencjalnych klientów, udowadniając im, że marka PlayStation jest naprawdę ekscytująca. Takiego samego zdania jest David Cole, analityk z DFC Intelligence.Trzeba przyznać, że wyniki sprzedaży PlayStation Vita z pewnością nie nastrajają optymistycznie. Sony musi w jakiś sposób wpłynąć na potencjalnych klientów, udowadniając im, że marka PlayStation jest naprawdę ekscytująca. Takiego samego zdania jest David Cole, analityk z DFC Intelligence.
Jak powiedział w rozmowie z serwisem IndystryGamers:
PlayStation Vita ma olbrzymi potencjał i relatywnie niską cenę w czasach, w których rządzą drogie tablety. Niemniej jednak mnogość opcji takich jak 3G może dezorientować klientów. Największym wyzwaniem w 2012 roku będzie nadanie PlayStation Vita tempa oraz zbudowanie atmosfery ekscytacji wokół marki Sony i PlayStation.
Co prawda żaden ze mnie analityk, ale wydaje mi się, iż niezwykle pomocna dla Sony byłaby zapowiedź... PlayStation 4. Tak tylko mówię...