DICE zadowolone z trzeciego Battlefielda
Z pewnością pamiętacie szumne obietnice DICE, jakie atakowały nas przed premierą Battlefield 3 dosłownie wszędzie - w pewnym momencie zastanawiałem się, czy po otworzeniu lodówki zobaczę charakterystycznego żołnierza i czy ta osobistość nie będzie straszyć mnie po nocach.Z pewnością pamiętacie szumne obietnice DICE, jakie atakowały nas przed premierą Battlefield 3 dosłownie wszędzie - w pewnym momencie zastanawiałem się, czy po otworzeniu lodówki zobaczę charakterystycznego żołnierza i czy ta osobistość nie będzie straszyć mnie po nocach.
Czy twórcom udało się zrealizować swoje ambitne plany? Według graczy i recenzentów raczej tak, choć wcale nie jest to tak oczywiste. Sami deweloperzy jednak uważają, iż gra była prawdziwym strzałem w dziesiątkę:
Jak powiedział Patrick Bach:
Planowaliśmy stworzenie gry zachowującej balans między głębią, a przystępnością. Dzieła świeżego i przynależącego do nowej generacji. To miał być największy i najlepszy Battlefield w historii. Wydaje mi się, iż udało nam się to w niezwykle dużej mierze. Jestem dumny zarówno z samej gry, jaki i osiągnięć zespołu. Battlelog to świetna platforma, dzięki której rozwój Battlefielda jest możliwy.
Nawet nie pytam o to, co Wy sądzicie na ten temat - od kilku miesięcy bowiem niemal każdego dnia otrzymuję dowód na to, że zdania w tej kwestii są bardzo mocno podzielone.