Dlaczego produkcja L.A. Noire trwała tak długo?
bez wątpienia jest fantastyczną, pełną innowacyjnych rozwiązań produkcją, której liczne zalety można wymienić bez zająknięcia. Niestety, niektóre jej elementy przejawiały oznaki niedopracowania, co zapewne było spowodowane tym, iż gra powstałą zdecydowanie zbyt długo.L.A. Noire bez wątpienia jest fantastyczną, pełną innowacyjnych rozwiązań produkcją, której liczne zalety można wymienić bez zająknięcia. Niestety, niektóre jej elementy przejawiały oznaki niedopracowania, co zapewne było spowodowane tym, iż gra powstałą zdecydowanie zbyt długo.
Brendan McNamara postanowił wypowiedzieć się na ten temat:
Podstawowa kwestia to rozmiar. Gra jest duża, może nawet zbyt duża. Świat jest ogromny, więc jest to prawdopodobnie moja wina. Oprócz tego musieliśmy zbudować to wszystko od podstaw. Jako nowe studio, dysponowaliśmy nowymi narzędziami i technologią. Teraz możemy tworzyć miasta, ale najpierw konieczne było zbudowanie ich i wprawienie w ruch. Sieci dróg dla trolejbusów, okablowanie połączone z budynkami...
Warto nadmienić, iż niezwykle zaawansowana była technologia MotionScan. Przez półtora roku gromadziliśmy zasoby. nasze studio liczyło 16 osób. By zacząć budować rzeczy, potrzebowaliśmy sporej ilości materiału.
Na ten moment nie pozostaje nam nic innego, jak życzyć Brendanowi powodzenia w procesie produkcyjnym Whore of the Orient.