Ubisoft: "Klienci w PSN i XBL zdecydowanie chętniej sięgają po niesprawdzoną dotychczas markę..."

Gry
318V
Ubisoft: "Klienci w PSN i XBL zdecydowanie chętniej sięgają po niesprawdzoną dotychczas markę..."
Pyszny. | 03.12.2011, 10:28

Może właśnie dlatego I Am Alive wydane zostanie tylko i wyłącznie w cyfrowej dystrybucji? Nie tylko, ale o tym i wielu innych przemyśleniach Thomasa Paincona (na przykład że każda gra musi mieć średnią na poziomie 90%, bo inaczej jest "crapem") przeczytacie w rozwinięciu...Może właśnie dlatego I Am Alive wydane zostanie tylko i wyłącznie w cyfrowej dystrybucji? Nie tylko, ale o tym i wielu innych przemyśleniach Thomasa Paincona (na przykład że każda gra musi mieć średnią na poziomie 90%, bo inaczej jest "crapem") przeczytacie w rozwinięciu...

Jak wyznał pracownik Ubisoft Paris:

W przypadku tradycyjnej formy sprzedaży gier, jeżeli Twój tytuł nie osiągnął średniej ocen na poziomie 90% i nie ma jednocześnie setek tysięcy, ewentualnie milionów fanów, wypuszczenie nowej marki jest bardzo, ale to bardzo ryzykowne. Spójrzcie chociażby na From Dust. Za pośrednictwem cyfrowej dystrybucji sprzedaliśmy aż pół miliona kopii tej gry, prawdopodobnie dlatego, że jej ceny były niższe, ale również ze względu na fakt, że był to zupełnie nowy w dzisiejszej branży rodzaj doświadczenia. Trzeba otwarcie przyznać, że użytkownicy platform cyfrowych, takich jak PlayStation Network i Xbox Live Arcade, zdecydowanie chętniej sprawdzają nowe, niesprawdzone uprzednio marki niż graczy parający się zakupami gier wyłącznie w sklepach...
Dalsza część tekstu pod wideo

Kontynuując wątek finansowy:

Co więcej, wydawanie gier w cyfrowej dystrybucji może okazać się sukcesem w tak zwanym okresie "ogórkowym". Kolejny raz musimy powołać się na From Dust, które ukazało się latem, w okresie wakacyjnym, które zdążyło sprzedać się dobrze jeszcze przed premierą największych pudełkowych hitów tej jesieni. Ciężko jest bowiem rywalizować o pieniądze graczy z produkcjami wysokobudżetowymi...

Wniosek jest więc prosty. Ubisoft nie ma zaufania do I Am Alive, nie wierzy w swoją markę. Problem tylko w tym, że skoro sam producent ma wątpliwości co do jakości swojego tytułu, to jakim cudem mają uwierzyć w niego gracze?

Źródło: własne

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper