Sledgehammer opowiada o swoim Call of Duty...

Gry
299V
Sledgehammer opowiada o swoim Call of Duty...
VergilDH | 07.09.2011, 14:44

Ekipa Sledgehammer po raz kolejny postanowiła wypowiedzieć się na temat swojego pomysłu na Call of Duty w ujęciu TPP, który niestety nie ujrzał (i zapewne nie ujrzy) światła dziennego. Wygląda na to, że gracze mieli otrzymać przerażający obraz wojny, mający w sobie... coś z serii Dead Space.Ekipa Sledgehammer po raz kolejny postanowiła wypowiedzieć się na temat swojego pomysłu na Call of Duty w ujęciu TPP, który niestety nie ujrzał (i zapewne nie ujrzy) światła dziennego. Wygląda na to, że gracze mieli otrzymać przerażający obraz wojny, mający w sobie... coś z serii Dead Space.

Jak mówi Glen Schofield:

To była trzecioosobowa strzelanina, której akcja nie toczyła się w obecnej erze. Charakteryzowała ją atmosfera (...) podobna do tej z Dead Space - gracz miałby czasami okazję do zejścia pod ziemię. Wojna potrafi przerazić i właśnie to chcieliśmy ukazać. Przeanalizowaliśmy mnóstwo rzeczy.

Porzucenie tej gry było wewnętrzną decyzją studia. Zapytano nas, czy będziemy pracować nad MW3. Początkowo wydawało nam się, że na podjęcie decyzji potrzebujemy kilku dni. Otrzymaliśmy jednak odpowiedź, że Infinity Ward wybrało do tej roboty właśnie nas.
Dalsza część tekstu pod wideo

Dalszy przebieg wydarzeń już znacie - mimo, że studio miało już działający prototyp, nigdy nie upubliczniło rezultatów swej pracy. Szkoda, bo zapowiadało się ciekawie. R.I.P.

Źródło: własne

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper