DICE: "Battlefield co rok? To zabiłoby naszą serię..."

Gry
389V
DICE: "Battlefield co rok? To zabiłoby naszą serię..."
nariko_X | 04.08.2011, 12:31

Mimo, że Electronic Arts za wszelką cenę stara się zdetronizować za sprawą Battlefielda 3 króla FPS-ów tej generacji konsoli, mowa oczywiście o serii Call of Duty od Activision, to firma ma zamiar robić to zupełnie innymi metodami, niż konkurencja ze stajni Bobby'ego Koticka, krytykując przy okazji każde jego biznesowe (i skuteczne) posunięcie związane z marką Call of Duty...Mimo, że Electronic Arts za wszelką cenę stara się zdetronizować za sprawą Battlefielda 3 króla FPS-ów tej generacji konsoli, mowa oczywiście o serii Call of Duty od Activision, to firma ma zamiar robić to zupełnie innymi metodami, niż konkurencja ze stajni Bobby'ego Koticka, krytykując przy okazji każde jego biznesowe (i skuteczne) posunięcie związane z marką Call of Duty...

Jak wyznał bowiem Patrick Bach w wywiadzie dla portalu GamerZines:

Wydawanie kolejnego Battlefielda co 12 miesięcy nie jest naszym celem biznesowym. Bo my w DICE potrzebujemy odrobinę więcej czasu by stworzyć produkt, który klienci mogliby przy okazji polubić. Produkowanie i wypluwanie na rynek kolejnej pełnoprawnej odsłony serii Battlefield co 12 miesięcy oznaczałoby, że mieliśmy mniej niż 12 miesięcy na jej wyprodukowanie. To z kolei oznaczałoby, że musielibyśmy mieć w posiadaniu jeszcze jedno studio deweloperskie, które zajęłoby się tworzeniem "swojego" Battlefielda. A to oznaczałoby, że gra zatraciłaby charakterystyczne cechy tak bardzo wyraźne w tytułach od DICE i byłaby tylko marną "kopią" prawdziwego Battlefielda. Bleh, nigdy w życiu! Electronic Arts nigdy nie zmusi nas do wydawania nowego Battlefielda co 12 miesięcy. Osłabiłoby to nie tylko jakość, ale i wizerunek naszej najwspanialszej serii. Aż w końcu mogłaby ona zejść z tego świata "branżową śmiercią naturalną". (...) Poza tym: kto powiedział, że nie można robić DLC lub rozszerzeń, które przypominałyby nowy-pełny produkt? Przy wydaniu Battlefield: Bad Company 2 - Vietnam wykonaliśmy własnie taki ruch i otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii od graczy. DLC było nie tylko zestawem kolejnych map. Składało się także z nowych broni, pojazdów, okresu historycznego, to wszystko "robiło" klimat. Dzięki temu Bad Company 2 stało się znowu świeższe. Produkowanie modyfikacji do starszej gry to moim zdaniem lepszy sposób na poszerzanie doświadczenia graczy, nie wydawanie nowego produktu po pełnej cenie maksimum co rok...
Dalsza część tekstu pod wideo

To zadziwiające, że DICE już od tygodni "produkuje się" na łamach wszelakich portali oraz innych mediów, że w tym roku powinniśmy wybrać Battlefield 3 zamiast Modern Warfare 3, a Infinity Ward i Activision po prostu milczą i nie reagują na marketingowe zaczepki kolegów z EA...

Źródło: własne

Komentarze (24)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper