Garść detali o Max Payne 3

Gry
1073V
Garść detali o Max Payne 3
Majk | 22.04.2011, 12:51

Niedawno mieliśmy okazję rzucić okiem na garść świeżych screenów z Max Payne 3 pochodzących z magazynu Edge. A jakie detale wraz z nimi ujrzały światło dzienne?

Niedawno mieliśmy okazję rzucić okiem na garść świeżych screenów z Max Payne 3 pochodzących z magazynu Edge. A jakie detale wraz z nimi ujrzały światło dzienne?xxxxx

Dalsza część tekstu pod wideo
 
 
Jak już zapewne wiecie (lub też i nie), akcja gry umiejscowiona jest 8 lat po wydarzeniach mających miejsce w Max Payne 2. Max zakończył pracę dla nowojorskiego departamentu policji i przekwalifikował się na ochroniarza nadzianych typów w Sao Paulo w Brazylii.
 
Redaktorzy Edge mieli okazję sprawdzić w akcji poziom, w którym żona jednego z klientów Payne'a zostaje porwana przez gang o nazwie Commando Sombre. Zbiry rzecz jasna domagają się okupu, wyznaczając stadion piłkarski jako miejsce dokonania wymiany. Niestety na miejscu, jak to zwykle bywa, nic nie idzie zgodnie z planem, a nasz bohater zostaje postrzelony - i tak mniej więcej ropoczyna się fabuła MP3. Co ciekawe, w tej misji głowa Maxa jest pełna włosów, później jak zapewne zauważyliście na screenach, które zdążyły ujrzeć światło dzienne - włosy znikają, a Payne może poszczycić się łysą glacą. 
 
Jak zapewniają twórcy, gra nie będzie trzymać się ściśle linii czasowej. Narracja ma być dynamiczna i wielokrotnie cofać gracza do przeszłości lub przeskakiwać w przyszłość, prezentując wydarzenia, które są następstwem poprzednich. W przeciwieństwie do poprzednich odsłon serii zabraknie znanych komiksowych scenek przerywnikowych. W zamian za to wstawki filmowe zrealizowane będą na silniku gry. Od czasu do czasu pojawiać się będą Quick Time Events, czyli okazjonalne eventy, w których należy się popisać refleksem, poprzez naciśnięcie właściwego przycisku, który uchroni głównego bohatera przed śmiercią.
 
Wzorem poprzednich części poziom zdrowia polepszać mają pigułki. Oczywiście nie mogło też zabraknąć motywu przewodniego serii w postaci trybu "bullet-time" (czyli spowolnione tempo w trakcie wymiany ognia podczas charakterstycznych uskoków). W czasie potyczek Max korzystać będzie obowiązkowo z systemu osłon. Będzie mógł prowadzić ostrzał bez narażania swojego ciała, delikatnie się wychylając lub naparzając kompletnie na oślep. Wśród arsenału broni wymienia się głównie te, które znamy z poprzednich odsłon: pistolety, strzelby, karabiny i inne. Z tym, że Max będzie mógł posiadać przy sobie jednocześnie max. 3 rodzaje uzbrojenia, ale już strzelać wyłącznie z dwóch giwer (identycznych lub różnych) naraz.
 
Nad Max Payne 3 pracują bagatala, bo aż 4 studia Rockstar (Londyn, Toronto, Vancouver i Nowa Anglia). Do animacji wykorzystano silnik Euphoria, który napędzał już GTA 4 oraz Red Dead Redemption. Głosu głównemu bohaterowi użyczyło łącznie 2 różnych aktorów, wśród nich jest James McCaffrey (aktor znany z 2 poprzednich części gry), drugie nazwisko nie jest jeszcze znane. Podobnie jak ostateczna data premiery - autorzy odpowiadają wymijająco "... done when it's done". 
Źródło: własne

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper