HOT: Program ochrony danych europejskiego SCE nie obejmuje Polski!

Gry
359V
HOT: Program ochrony danych europejskiego SCE nie obejmuje Polski!
Pyszny. | 18.05.2011, 10:41

Niestety, w gronie europejskich krajów objętych nowo-powstałym programem ochrony danych PlayStation Network oraz Qriocity, zabrakło Polski. Takie udogodnienie zaoferowane zostanie wyłącznie Francji, Wielkiej Brytanii, Niemcom, Włochom, Hiszpanii... Kolejny raz potwierdza się, że polski gracz to gracz drugiej, a może nawet i trzeciej kategorii?Niestety, w gronie europejskich krajów objętych nowo-powstałym programem ochrony danych PlayStation Network oraz Qriocity, zabrakło Polski. Takie udogodnienie zaoferowane zostanie wyłącznie Francji, Wielkiej Brytanii, Niemcom, Włochom, Hiszpanii... Kolejny raz potwierdza się, że polski gracz to gracz drugiej, a może nawet i trzeciej kategorii?

Nowy system ochrony danych klientów Sony oraz fanów marki PlayStation, który został opracowany przez japoński koncern wespół z firmą Affinion International Limited, orzeka, iż przez okres 12 miesięcy od startu owej opcji firma ta będzie dla nas monitorować ewentualne nieprawidłowości w systemie Sony, ostrzegać graczy oraz koncern przed włamaniami i robić wszystko, by nie doszło ani do kradzieży naszych środków na koncie PlayStation Store, ani danych tożsamości, które zawarte są w naszych profilach w usłudze PlayStation Network. Program oferuje również monitorowanie stanu naszej karty kredytowej używanej w PlayStation Network oraz ewentualne pieniężne zadośćuczynienia równowartościowe (czyli otrzymamy z powrotem tyle, ile nam skradziono, nie 1 milion euro za skradzione 30 PLN), gdyby jednak do kradzieży naszych środków z winy zaniedbań Sony lub Affinion doszło.

Zasadniczo oferta dzieli się na trzy główne filary czy funkcje:

FUNKCJA 1 ---> Po pierwsze, nieustanne monitorowanie i natychmiastowe alarmowanie Sony oraz samych klientów na wypadek ewentualnego włamania, a także oferta w postaci oprogramowania chroniącego nasze dane kontaktowe i osobiste. Słowem, kompleksowa ochrona informacji osobistych.

FUNKCJA 2 ---> Po drugie, pomoc dla poszkodowanych, a także specjalna "gorąca linia", na której będziemy mogli rozwiać wszystkie nasze wątpliwości. W aktualnym momencie nie wiadomo, czy kontakt miałby odbywać się telefonicznie, czy może poprzez e-mail lub PlayStation Network.

FUNKCJA 3 ---> Po trzecie, pełna ochrona finansowa, a więc jeżeli dojdzie do kradzieży naszych danych z PlayStation Network lub karty kredytowej "podpiętej" do PlayStation Store, Sony wraz z Affinion oferuje nam pełny zwrot poniesionych strat w wypadku ewentualnych cyberkradzieży. Oprócz tego firmy oferują także specjalny system nieustannego monitorowania przeprowadzanych transakcji, co szybciej pozwoli nam zorientować się w ewentualnych nieprawidłowościach.

Usługa będzie aktywna bezpłatnie wyłącznie przez pierwsze 12 miesięcy od momentu jej startu. Na wypadek, gdybyśmy chcieli ją przedłużyć, po okresie 1 roku będziemy zmuszeni do regularnego uiszczania opłaty od każdej z powyżej wymienionych opcji ochronnych. Oczywiście, Sony twierdzi, że pracuje w pocie czoła, by program ochrony danych trafił także do Polski...

Pracujemy nad tym, by nasz program ochrony danych trafił także do Polski. W aktualnym momencie szukamy najodpowiedniejszej firmy, która mogłaby na terenie Polski zaoferować podobne usługi. Jeżeli tylko taka się znajdzie, oczywiście dowiecie się o tym pierwsi. Naprawdę się staramy...
Dalsza część tekstu pod wideo

...ale chyba każdy z nas będzie zaskoczony, jeżeli jednak program ochrony danych trafi również i do nas.

Źródło: własne

Komentarze (121)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper