MegaMesh kreuje plastyczne światy

Gry
572V
MegaMesh kreuje plastyczne światy
Bartosz Dawidowski | 23.03.2011, 14:30

Milo & Kate okazało się być tylko demem technicznym (przynajmniej takie jest stanowisko Microsoftu). Praca wykonana przy tym projekcie nie powinna jednak pójść na marne, co pokazuje prezentacja możliwości narzędzi MegaMesh.

Milo & Kate okazało się być tylko demem technicznym (przynajmniej takie jest stanowisko Microsoftu). Praca wykonana przy tym projekcie nie powinna jednak pójść na marne, co pokazuje prezentacja możliwości narzędzi MegaMesh.xxxxx



Lionhead przygotowało na potrzeby Milo & Kate zupełnie nowy zestaw narzędzi, którego możliwości pokazano na GDC 2011. W Sieci pojawił się filmik z krótkim zapisem tej demonstracji (rzecz w całości wygenerowana na X360).

 

Dalsza część tekstu pod wideo

 




Lionhead zapewnia, że zbiór narzędzi MegaMesh zapewnia deweloperom niezrównaną łatwość kreowania wirtualnych światów. Zamiast myśleć oddzielnie o geometrii obiektów i teksturach, twórcy mogą w jednym czasie zajmować się tymi dwoma zagadnieniami. Lionhead pragnie, by światy tworzone z pomocą MegaMesh nie wydawały się sztucznym zlepkiem osobno wygenerowanych, powtarzalnych przedmiotów 3D, lecz by tworzyły jedną, organiczną całość:

"Świat powinien wydawać się koherentny, spójny, tak jak wielkie dzieło malarskie, albo jak rzeźba, w których poszczególne części naturalnie pasują do siebie i nie mają sztucznych, ostro zaznaczonych granic z polygonów" - wyjaśnił podczas GDC 2011 główny programista Lionhead Ben Sudgen.


 

Źródło: własne

Komentarze (14)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper