Bulletstorm marketingową porażką?
Wygląda na to, że marzenia o sprzedaniu miliona egzemplarzy Bulletstorm niekoniecznie muszą się ziścić. Według najnowszych danych gra sprzedaje się słabo. Bardzo słabo.[UPDATE]
Wygląda na to, że marzenia o sprzedaniu miliona egzemplarzy Bulletstorm niekoniecznie muszą się ziścić. Według najnowszych danych gra sprzedaje się słabo. Bardzo słabo.[UPDATE]
Jest to o tyle dziwne, że produkcja People Can Fly otrzymuje wysokie oceny a dołączona do pakietu beta Gears of War 3 miała napędzić wysoką sprzedaż. Mało tego, na kampanię reklamową wydano sporo pieniędzy, a za kulisami spekulowało się już o sequelu. Niestety, plany mogą spalić na panewce.
Doug Creutz z firmy Cowan & Company poinformował, że do tej pory gra sprzedała się w zaledwie 279 tysiącach egzemplarzy i to biorąc pod uwagę zsumowane wyniki wersji na PS3 i Xboksa 360. Analityk porównuje ten wynik do wydanego mniej więcej w tym samym okresie Marvel vs Capcom 3, które w tym momencie już przekroczyło 790 tys. sprzedanych kopii. Jaki jest powód dużo słabszych niż oczekiwano wyników? Może błędem było pchanie się na rynek w okresie, gdy na FPS-owym poletku nie brakuje mocnej konkurencji?
UPDATE: Jak celnie zauważył Diabeu w komentarzach, VGC podaje nieco inne wyniki, na poziomie 640 tys. sprzedanych egzemplarzy... Kto ma rację?