Jak powstawało Rapture...

Gry
1728V
Jak powstawało Rapture...
rogerio | 22.05.2010, 14:06

Producenci gier rzadko ujawniają informacje o tym, jak udało im się namówić wydawcę, do wyłożenia funduszy na dany tytuł. Tym, bardziej cieszy więc fakt, że Irrational Games, autorzy BioShocka, opublikowali w Sieci broszurkę pełniąca taką rolę.
Producenci gier rzadko ujawniają informacje o tym, jak udało im się namówić wydawcę, do wyłożenia funduszy na dany tytuł. Tym, bardziej cieszy więc fakt, że Irrational Games, autorzy BioShocka, opublikowali w Sieci broszurkę pełniąca taką rolę.

Wspomniana prezentacja zdradza nam między innymi, że pierwotnie akcja gry miała być osadzona we współczesnych czasach, zaś rolę Rapture pełniła wyspa Isla de Salvacion. Ponadto gracze mieli mieć możliwość wypróbowania swoich sił w pojedynkach multiplayerowych opartych o konkretną historię. Jest też trochę o modyfikacjach broni, poprzednich projektach autorów Bioshocka i całej masie mniejszych szczegółów mających na celu zainteresowanie wydawcy. Z całością możecie zapoznać się oczywiście w galerii.

Źródło: własne

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper