Porażająca sprzedaż Bad Company 2
Jakość poszła tym razem w parze z ilością. Battlefield: Bad Company 2 sprzedaje się bowiem świetnie. Co prawda nie może być mowy o detronizacji panującego króla sieciowych FPS-ów w postaci Modern Warfare 2, ale wynik jaki zanotowała najnowsza produkcja szwedzkiego DICE jest zaiste godny pozazdroszczenia.
Jakość poszła tym razem w parze z ilością. Battlefield: Bad Company 2 sprzedaje się bowiem świetnie. Co prawda nie może być mowy o detronizacji panującego króla sieciowych FPS-ów w postaci Modern Warfare 2, ale wynik jaki zanotowała najnowsza produkcja szwedzkiego DICE jest zaiste godny pozazdroszczenia.
Electronic Arts potwierdziło bowiem doniesienia grupy NPD, iż Bad Company 2 znalazło się w aż 5 milionach światowych domów. EA oraz DICE gratulujemy komercyjnego sukcesu i jednocześnie z całego serca życzymy, by sytuacja powtórzyła się w kilka miesięcy po premierze nowego Medal of Honor, który ze względu na kult samej marki ma szansę odgryźć Activision największy kawał branżowego tortu. A jest z czego gryźć. 18 milionów upłynnionych sztuk Modern Warfare 2 robi bowiem kolosalne wrażenie.