nariko nariko 12.04.2010 22:47
God of War III miało być większe
464V

God of War III miało być większe

Jak się okazuje nie tylko zakończenie zostało odpowiednio skrócone, bo całe God of War III miało być znacznie dłuższe i oferować więcej atrakcji. Co więcej, przyznał się do tego jeden z samych twórców gry, Stig Asmussen:
"Mniej więcej w okolicy wersji Alpha, gra była znacznie większa. Była na tyle obszerna, że musieliśmy wyciąć z niej kilka rzeczy, aby mieć pewność, że wyrobimy się z nią na czas i wszystko co w niej zostanie zawarte, będzie odpowiednio wysokiej jakości."


Jak się okazuje nie tylko zakończenie zostało odpowiednio skrócone, bo całe God of War III miało być znacznie dłuższe i oferować więcej atrakcji. Co więcej, przyznał się do tego jeden z samych twórców gry, Stig Asmussen:

"Mniej więcej w okolicy wersji Alpha, gra była znacznie większa. Była na tyle obszerna, że musieliśmy wyciąć z niej kilka rzeczy, aby mieć pewność, że wyrobimy się z nią na czas i wszystko co w niej zostanie zawarte, będzie odpowiednio wysokiej jakości."


Co ciekawe pod noż poszły też kreatury, a poniżej przykład jednej z nich:



"Stworzyliśmy kreaturę o nazwie Argus, która miała blisko 100 par oczu. Potwór mógł zostać zgładzony tylko z pomocą głowy Heliosa. Miało to polegać na sukcesywnym zamykaniu jego oczu, do tego stopnia, żeby oślepł. Dopiero wtedy mogliśmy zadać jakiekolwiek obrażenia."

"Argus miał się pojawiać jako niemiła niespodzianka. Kojarzycie zapewne miejsce pokryte złotym pyłem, które kryją w sobie skrzynie ze skarbami? Odkrywanie tajemnicy miało się wiązać właśnie z takim ryzykiem, albo znajdziesz skarb, albo w jego miejscu pojawi się poczwara"


Tagi: albo argus asmussen God of War god of war III gra jego kilka sony santa monica stig takim znajdziesz