Heavenly Sword nie przyniosło zysku

Gry
362V
Heavenly Sword nie przyniosło zysku
admin | 29.03.2010, 19:04

Ninja Theory, brytyjskie studio developerskie odpowiedzialne za produkcję jednego z pierwszych tytułów ekskluzywnych na PlayStation 3, Heavenly Sword, przyznaje, że nie zarobiło na swojej grze.
Ninja Theory, brytyjskie studio developerskie odpowiedzialne za produkcję jednego z pierwszych tytułów ekskluzywnych na PlayStation 3, Heavenly Sword, przyznaje, że nie zarobiło na swojej grze.

[...] Heavenly Sword pojawiło się na PS3 naprawdę wcześnie, myślę, że sprzedało się około półtora miliona kopii, a to nie jest wystarczająco dużo dla niezależnego developera, nawet żeby osiągnąć próg rentowności. Wydawcy prawdopodobnie osiągają to nawet przy takiej sprzedaży, ale developerzy już nie.
Dalsza część tekstu pod wideo

Powiedział współzałożyciel studia, Tameem Antoniades. Między innymi dlatego nadchodząca gra firmy, wydawany przez Namco Bandai Enslaved, jest tytułem multiplatformowym.

Chodzi po prostu o to, że kiedy tylu ludzi ma Xbox'a - mam na myśli ponad połowę rynku albo i więcej, zajętą przez Xbox'a 360 - dlaczego mielibyśmy ograniczać się do jednej platformy?

Cóż, jeśli developer wychodzi z takiego założenia, raczej marne szanse na to, że tajnym projektem studia miałby być sequel Heavenly Sword lub jakikolwiek inny tytuł na wyłączność.

Źródło: własne

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper