rogerio rogerio 18.02.2010 13:52
Nazwa Naughty Dog zobowiązuje...
343V

Nazwa Naughty Dog zobowiązuje...

Działania charytatywne, to świetny sposób na pokazanie się światu z dobrej strony. Najwięksi giganci na rynku nie raz uczestniczyli w takich akcjach, ogłaszając to wszem i wobec przy każdej możliwej okazji. Z zupełnie innej strony podeszło do sprawy Naughty Dog...


Działania charytatywne, to świetny sposób na pokazanie się światu z dobrej strony. Najwięksi giganci na rynku nie raz uczestniczyli w takich akcjach, ogłaszając to wszem i wobec przy każdej możliwej okazji. Z zupełnie innej strony podeszło do sprawy Naughty Dog...

Jak doniósł jeden z czytelników Kotaku, firma zajęła się sponsoringiem schroniska dla bezdomnych zwierząt na Long Beach w Kalifornii. Co w tym dziwnego? Ano to, że nie było żadnego komunikatu, przechwałek, akcji z przytulaniem przez Drake’a bezdomnych zwierząt czy nawet nagłośnienia sprawy w lokalnych mediach. Firma po prostu postanowiła, że należy coś zrobić i to zrobiła. Widać są jeszcze w naszej branży ludzie, dla których biznes nie zawsze jest priorytetem…

Tagi: biznes drake jest kotaku long beach Naughty Dog raz tym USA