rogerio rogerio 05.02.2010 13:52
Dead Space 2 ucieka od straszenia
529V

Dead Space 2 ucieka od straszenia

Jeśli grając w pierwszego Dead Space'a jeżył Ci się włos na głowie a na widok otwartych szybów wentylacyjnych panicznie przeładowywałeś broń, druga odsłona gry najprawdopodobniej nie dostarczy Ci takich wrażeń. Producenci „Martwej Przestrzeni” mówią bez ogródek, że nadszedł czas na spore zmiany...


Jeśli grając w pierwszego Dead Space'a jeżył Ci się włos na głowie a na widok otwartych szybów wentylacyjnych panicznie przeładowywałeś broń, druga odsłona gry najprawdopodobniej nie dostarczy Ci takich wrażeń. Producenci „Martwej Przestrzeni” mówią bez ogródek, że nadszedł czas na spore zmiany...

„Tym razem skupimy się bardziej na akcji niż horrorze. Gracz będzie teraz potężniejszy. Wprowadzamy wiele innowacyjnych motywów i czujemy się z tym pewnie (...)”

- powiedział w wywiadzie dla Industry Gamers Nick Earl, wiceprezes Visceral Games. Z jednej strony chwała autorom za to, że nie chcą kopiować tych samych schematów, z drugiej zaś drastyczna zmiana w gameplayu może zniechęcić do gry fanów pierwowzoru. Z ostateczną oceną musimy wstrzymać się do premiery.

Tagi: autorom czas dead space dead space 2 Electronic Arts games nick earl playstation 3 strony tym Visceral Games wywiad