Cyberpunk 2077 z akcją na 100 godzin? Gra będzie przynajmniej tak wielka jak Wiedźmin 3: Dziki Gon

Gry
4978V
Cyberpunk 2077 z akcją na 100 godzin? Gra będzie przynajmniej tak wielka jak Wiedźmin 3: Dziki Gon
Wojciech Gruszczyk | 31.08.2018, 19:02

W okolicach premiery Cyberpunk 2077 warto zaplanować urlop. CD Projekt RED nie zmienia pozytywnych przyzwyczajeń i ponownie zaprezentuje graczom ogromną produkcję, którą będziemy poznawać z uśmiechami na ustach.

Nie jest łatwo porównywać Wiedźmina 3: Dziki Gon oraz Cyberpunk 2077, jednak deweloperzy odpowiedzialni za obie produkcje muszą mierzyć się z takim wyzwaniem. W przygodzie Geralta poznaliśmy długą opowieść i trafiliśmy do wielkiego świata, a nowa historia rozwijana przez CD Projekt RED ma ponownie zaoferować masę atrakcję.

Dalsza część tekstu pod wideo

Cyberpunk 2077. Pierwszy gameplay pobił rekord na streamie imponując zachodnim mediom

Miles Tost jest projektantem poziomów z Cyberpunk 2077 i to właśnie on postanowił w pewien sposób porównać wspomniane gry pod względem czasu niezbędnego do ukończenia wszystkich aktywności. Deweloper zaznaczył, że jego zespół „nie robi kroku wstecz względem Wiedźmina 3” i w rezultacie możemy liczyć na około 100 godzin rozgrywki. Twórca podkreślił, że jego zespół doskonale zdaje sobie sprawę z liczb ostatniej przygody Geralta – gracze mieli poznać główny wątek oraz misje poboczne w 100 godzin, jednak wielu fanów przygody spędziło w tym świecie znacznie więcej czasu.

Interesująco na pewno zapowiada się sam świat. Cyberpunk 2077 zapewni ogromną mapę podzieloną na sześć dzielnic, które będą bardzo charakterystyczne – ich wygląd sprawi, że za każdym razem będziemy wiedzieć, w którym miejscu się znajdujemy. Podczas opowieści trafimy do między innymi latynoamerykańskiego oraz japońskiego regionu i różne miejscówki będą charakteryzować się innym zaludnieniem – centrum Night City jest obładowane mieszkańcami, jednak już na obrzeżach miasta nie natrafimy na wielu fanów wszczepów.

Trudno jednak porównywać mapę Wiedźmina 3: Dziki Gon do tej z Cyberpunka 2077, ponieważ w historii Geralta wszystkie miejscówki były rozłożone w poziomie – nie mieliśmy okazji biegać po rozbudowanych budynkach, dzięki którym bohater mógłby trafić na kilka pięter. Sytuacja będzie oczywiście inna w nowym tytule CD Projekt RED, ponieważ tym razem deweloperzy przygotowują „mega-budynki”, które są znacznie bardziej rozbudowane względem lokacji znanych z Dzikiego Gonu.

Tost postanowił wytłumaczyć to na prostym przykładzie – gdybyśmy przenieśli jeden z budynków Cyberpunk 2077 to Wiedźmina 3: Dziki Gon to zająłby on połowę Novigradu. To właśnie z tego powodu nie można bezpośrednio porównywać powierzchni obu gier.

Możecie mieć jednocześnie pewność, że Cyberpunk 2077 będzie ogromny, bo autorzy muszą zapewnić odpowiednią przestrzeń dla między innymi samochodów – 15-minutowa jazda Płotką w Wiedźminie 3: Dziki Gon może zająć zaledwie 2 minuty jazdy autem w Cyberpunk 2077. W rezultacie lokacje muszą być znacznie większe, jednak gracze mogą tego nie odczuć, bo i tak pokonają je w znacznie szybszym tempie.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.

Źródło: https://www.gamepro.de/artikel/cyberpunk-2077-ueber-100-stunden-designer-verspricht-nicht-weniger-content-als-the-witcher-3,3334060.html

Komentarze (80)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper