Call of Duty: Black Ops 4. Analiza grafiki z testów beta na Xbox One i Xbox One X

Gry
1286V
Call of Duty: Black Ops 4. Analiza grafiki z testów beta na Xbox One i Xbox One X
Igor Chrzanowski | 26.08.2018, 19:32

Call of Duty: Black Ops 4 ma być kolejnym krokiem w przód jeśli chodzi o konsolą jakość grafiki w serii tworzonej przez Activision. Czy zatem ostatnie testy beta to potwierdzają?

Digital Foundry jak zwykle profesjonalnie przyjrzało się nadchodzącej grze Treyarch i jak się okazuje, progres w stosunku do poprzedniej odsłony serii jest naprawdę zauważalny.

Dalsza część tekstu pod wideo

Deweloperzy widocznie celowali swoją grą w prawdziwe 4K na Xbox One X, jednakże tytuł stosuje dynamiczną rozdzielczość wahając się od wartości 2880x2016 do 960x2160 - jest to ten sam problem, jaki gra ma na PlayStation 4 Pro.

Jeśli zaś chodzi o płynność, ta ładnie zbliża się do 60 klatek na sekundę na Xbox One X, lecz niestety nie trzyma stabilności i waha się regularnie o około 5-6 klatek pomiędzy 50 a 60 fps-ami.

Na podstawowym Xbox One tytuł działa znacznie gorzej i jak na tak dynamiczną strzelaninę nastawioną głównie na rozgrywkę wieloosobową i e-sport, wahania pomiędzy 50-cioma a 30-cioma klatkami na sekundę nie są czymś, co chcemy widzieć. Wszystko to może wynikać z autorskiej technologii, jaką stosuje Treyarch i do premiery jeszcze się poprawi.

[4K] Call of Duty Black Ops 4: Xbox One/Xbox One X Beta Test

Źródło: własne

Komentarze (38)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper