Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 11.08.2018 09:27
Call of Duty: Black Ops 4. Beta ma problem z utrzymaniem 60 fps na PS4 Pro i PS4
1350V

Call of Duty: Black Ops 4. Beta ma problem z utrzymaniem 60 fps na PS4 Pro i PS4

Większość graczy wymaga by najnowsze gry akcji śmigały w multiplayerze z płynnością 60 fps (i słusznie). Sprawdźmy zatem, jak Treyarch poszło osiągnięcie takiego wyniku w Call of Duty: Black Ops 4.

Tematem zajęli się eksperci graficzni z Digital Foundry. Redakcja wzięła pod lupę Call of Duty: Black Ops 4 w wersji na PS4 i PS4 Pro.

Przede wszystkim trzeba powiedzieć, że beta strzelanina śmiga w wersji na PS4 w rozdzielczości dynamicznej z bazową wartością 1080p, która w gorących momentach spada do 960p. Z kolei gra na PS4 Pro działa w 2160p - również w trybie dynamicznym.

Ekipa chciała się przekonać przede wszystkim, jak mają się sprawy z frameratem. Niestety do ideału jeszcze trochę brakuje. PS4 działa z dużym rozrzutem framerate'u: od 45 do 60 fps. Z kolei gra na PS4 Pro działa z lepszą płynnością, "ale tylko nieznacznie". Tytuł częściej działa z animacją na poziomie 54-60 fps.

Czy takie zachowanie gry poprawi się w finalnej wersji multiplayera? Szczerze mówiąc trudno powiedzieć - deweloperzy mają już niewiele czasu do premiery, która odbędzie się 12 października.

 

Źródło: Digital Foundry

Tagi: beta black ops 4 call of duty digital foundry grafika

Nie przegap