Cuphead ze świetnym wynikiem. Od czasu do czasu warto zaryzykować
Twórcy Cuphead mogą z dumą patrzeć na rezultat wygenerowany przez tę wymagającą przygodę. Gracze chętnie walczą z kolejnymi bossami, więc możemy mieć pewność, że StudioMDHR będzie rozwijać tę markę.
Cuphead to jeden z fenomenów, który mógł nigdy nie powstać. Szefowie StudioMDHR stanęli przed bardzo trudną decyzją, ale zdecydowali się spełnić marzenia, rzucili etaty, zastawili domy i realizowali swoją wielką wizję.
We Happy Few krytykowane w recenzjach. Zwiastun i gameplay pokazują zaprogramowany świat
Ten szalony plan na szczęście odniósł sukces. Dzisiaj StudioMDHR potwierdziło sprzedaż 3 mln egzemplarzy Cuphead, więc możemy mieć pewność, że deweloperzy nie muszą spać w kartonach, a pewnie już małymi krokami zaczynają przygotowanie stosownej kontynuacji.
Zanim usłyszymy o Cuphead 2, nie możemy zapomnieć o wielkim dodatku. Rozszerzenie zatytułowane The Delicious Last Course zostało ujawnione podczas E3 i w tym wypadku autorzy zapewnią kolejny poziomy, wymagających bossów oraz... Bohaterkę. Zainteresowani wcielą się w „Chalice”, czyli złoty kielich.
Nie mieliście jeszcze okazji zapoznać się z Cuphead? Jutro wystartuje specjalna promocja, dzięki której kupicie tytuł z 20% rabatem na Xbox Live oraz Steam.