Fortnite ze zmianami w broniach i budynkach. Gameplay pokazuje wersję na Androida

Gry
463V
Fortnite ze zmianami w broniach i budynkach. Gameplay pokazuje wersję na Androida
Wojciech Gruszczyk | 09.08.2018, 15:40

Według najnowszych przecieków wkrótce odbędzie się premiera Fortnite na Androidzie, jednak nie musimy czekać na pełną premierę, by spojrzeć na gameplay. Niektórzy dorwali się do produkcji, więc w Sieci pojawiają się fragmenty rozgrywki.

Fornite jest już dostępne na urządzeniach mobilnych z systemem iOS, ale wciąż czekamy na premierę dla sympatyków Androida. Wiele w tym temacie może wyjaśnić się już dzisiaj, ponieważ podczas imprezy Samsunga ma odbyć się prezentacja gry.

Dalsza część tekstu pod wideo

Fortnite. Nowy system matchmakingu odseparuje konsolowych graczy walczących z pomocą myszki

Niektórym udało się już dorwać do pozycji Epic Games i gameplay wygląda... Obiecująco. Gracze oczywiście w tym wypadku muszą przygotować się na odrobinę gorszą oprawę, ale warto odnotować dynamiczną rozgrywkę. Bez wątpienia jest to niezwykle istotne, ponieważ spadki animacji mogą w tym wypadku mocno wpłynąć na doświadczenie klientów.

Jednocześnie Epic Games opublikowało kolejną aktualizację. Twórcy tym razem zajęli się zmianami w balansie – firma zmienia bronie oraz budynki.

ZMIANY DOTYCZĄCE BUDYNKÓW

Poprzez zwiększenie bazowych wartości zdrowia ścian w zależności od rodzaju materiału, podjęcie decyzji o jego użyciu powinno być bardziej intuicyjne

  • Bazową wartość zdrowia ścian z drewna zwiększono z 80 do 90.
  • Bazową wartość zdrowia ścian z kamienia zwiększono z 80 do 100
  • Bazową wartość zdrowia ścian z metalu zwiększono z 80 do 110

ZMIANY DOTYCZĄCE PISTOLETÓW MASZYNOWYCH

Obniżenie skuteczności pistoletów maszynowych – powinny się dobrze sprawdzać przeciwko budynkom, ale nie powinny już być najlepszym wyborem w każdej sytuacji. 

Kompaktowy pistolet maszynowy

  • Zmniejszono obrażenia z 22/21 do 21/20
  • Zmniejszono pojemność magazynka z 50 do 40

Tommy gun

  • Zmniejszono spadek obrażeń z 80% do 70% przy 3 500 jednostek
  • Zmniejszono spadek obrażeń z 65% do 55% przy 5000+ jednostek
  • Dodano zmniejszenie obrażeń zdawanych otoczeniu analogiczne do zmniejszenia obrażeń zadawanych graczom
  • Zmniejszono celność podczas skoku o 5%
  • Zmniejszono celność o 10%
  • Zmniejszono częstotliwość występowania w skrzyniach i łupach luzem o 40%

Źródło: Informacja prasowa

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper