Call of Duty: Black Ops 4. Porównanie detali i animacji na PS4 Pro i PS4
Beta Call of Duty: Black Ops 4 już wystartowała na PS4. Dzięki temu możemy przyjrzeć się pierwszej wnikliwej analizie graficznej w tej strzelaninie.
Redakcja Candyland zestawiła fragmenty gameplay z tych samych sekcji map dostępnych w becie Call of Duty: Black Ops 4 na PS4 i PS4 Pro. Głównym tematem porównania jest tu framerate.
Jak widać PS4 radzi sobie doskonale (tak samo dobrze jak PS4 Pro) z utrzymywaniem 60 fps w multiplayerze. Dzieje się to kosztem jakości detali w otoczeniu. Znacznie wyższe na PS4 jest "ząbkowanie" krawędzi (w porównaniu z PS4 Pro). Aliasing w dużej mierze ma pewnie związek na PS4 z niższą rozdzielczością natywną. Wygląda na to, że Call of Duty: Black Ops 4 działa na PS4 tylko w 720p.
Oczywiście w ferworze walki nie zauważa się trochę bardziej rozmazanych szczegółów otoczenia i większego aliasingu z PS4. Natomiast każdy dostrzeże kulejącą płynność animacji. Można zatem pochwalić deweloperów Call of Duty: Black Ops 4 za takie priorytety.