GTFO. Autorzy Payday prezentują przerażających wrogów
GTFO robiło niezłe wrażenie na targach E3 2018. Pora na kontynuację tematu - tym razem w kontekście potworów, które spotkamy w grze.
10 Chambers Collective ujawniło w trakcie tegorocznych targów w Los Angeles pierwszy gameplay z GTFO. Tym razem możemy przyjrzeć się bliżej, jak prezentują się potwory w tym tytule oferującym kooperację dla 4 graczy w mrocznej bazie. Zobaczymy tu przeciwników-cieni, którzy zlewają się z otoczeniem i są wyraźnie widoczni tylko w pobliżu źródeł światła.
W GTFO walczymy tu w podziemnym kompleksie z wrogami, którzy stanowią jakby połączenie zombie z ufokami. Jednym z głównych problemów w GTFO jest ciągłe kurczący się zasób amunicji. W związku z tym elementem survivalowym często lepiej obchodzić wrogów poprzez skradanie, a niekoniecznie wytaczać im bezpośrednią batalię.
Na studio 10 Chambers Collective składając się przede wszystkim osoby, które odeszły z Overkill Software, czyli autorzy Payday. GTFO ma trafić na rynek jeszcze w 2018 r. Póki co zapowiedziano tylko wersję na PC.