Śląsk Wrocław wykorzystuje Prince of Persia do zaprezentowania nowego piłkarza
Kluby piłkarskie prześcigają się w efektownym ukazaniu swoich nowych nabytków, ale pewnie mało kto mógł się spodziewać, że Wrocławianie wykorzystają Prince of Persia do pokazania zakontraktowanego grajka. Materiał to przykład kapitalnego marketingu.
Wierni fani od lat czekają na powrót marki Prince of Persia. Ubisoft aktualnie nie zamierza pracować nad serią i skupia się na rozwoju między innymi świata Assassin’s Creed. Śląsk Wrocław przypomniał sobie o „Księciu Persji” i przygotował ciekawy spot.
Ubisoft skupia się na grach-usługach. Firma chce długiego rozwijania produkcji
Świat wciąż żyje Mistrzostwami Świata w Rosji, ale nie możemy zapomnieć, że już wkrótce rozpocznie się kolejny sezon klubowych rozgrywek. Śląsk Wrocław jeszcze przed pierwszym meczem zakontraktował kolejnego piłkarza – Farshad Ahmadzadeh to 25-letni prawy napastnik, który dotychczas reprezentował Persepolis.
Nie możemy w tym wypadku mówić o wielkiej gwieździe, jednak warto zwrócić uwagę na samą prezentację – Wrocławianie postanowili wykorzystać motyw z Prince of Persia, który oczywiście odwołuje się do korzeni piłkarza.
Jak widać od czasu do czasu wystarczy dobry pomysł – dzisiaj o Śląsku mówi wielu graczy, więc ekipa od marketingu może domagać się małej premii.