NGP z pełną obsługą CryENGINE

Gry
1028V
NGP z pełną obsługą CryENGINE
Bartosz Dawidowski | 21.02.2011, 09:25

NGP wydaje się bardzo przyjazną platformą dla deweloperów. Autorzy gier, piszący na nowego handhelda SCE, będą mogli korzystać ze znanych już narzędzi. Poznaliśmy właśnie listę obsługiwanych przez NGP engine'ów i technologii.

NGP wydaje się bardzo przyjazną platformą dla deweloperów. Autorzy gier, piszący na nowego handhelda SCE, będą mogli korzystać ze znanych już narzędzi. Poznaliśmy właśnie listę obsługiwanych przez NGP engine'ów i technologii.xxxxx



Popularne narzędzia deweloperskie, wykorzystywane szeroko w branży - ich obecność na każdej plarformie musi cieszyć wydawców i samych twórców gier. Do poniższej listy dotyczącej NGP dołączą silniki graficzne tworzone na doraźne potrzeby deweloperów, które nie będą udostępniane na zasadach licencji.

Dalsza część tekstu pod wideo


Przed Wami lista opublikowana przez japoński oddział SCE:


Silniki graficzne:

    * Blitz Games
    * Crytek (CryENGINE)
    * Epic Games (Unreal Engine 3)
    * Terminal Reality
    * Trinigy
    * Vicious Cycle


Fizyka/SI/Animacja:

    * Havok
    * NaturalMotion

    
Audio:


    * Audiokinetic
    * CRI Middleware
    * Firelight Technologies
    * RAD Game Tools


Interfejs Użytkownika:

    * AiLive
    * Scaleform

    


Co obecność tych narzędzi oznacza dla graczy? Więcej projektów powstających w szybszym tempie. Deweloperzy mogą pracować dzięki nim efektywniej i prędzej generować zachwycające efekty graficzne. Szczególnie ciekawa w tym towarzystwie wydaje się obecność CryENGINE (nie wiadomo, o którą jego wersję chodzi), na którym działa seria Crysis.

 

Źródło: własne

O, której grze chciał(a)byś przeczytać w następnym odcinku? Głosy oddane po 18 w środę 05.08.2015 nie będą liczone.

Biomechanical Toy
26%
Blood Bros.
26%
Mercs
26%
Pokaż wyniki Głosów: 26

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper