God of War ma za mało bossów? Cory Barlog odpowiada na krytykę fanów
Cory Barlog nie może narzekać na opinie dotyczące nowej przygody Kratosa, ale reżyser napotkał na kilka negatywnych słów dotyczących bossów. Zdaniem niektórych graczy, twórcy powinni przygotować więcej walk z „szefami” i właśnie na te zarzuty postanowił odpowiedzieć deweloper.
God of War to jedna z najlepszych gier ostatnich lat, ale niektórzy gracze i tak potrafią znaleźć elementy, które można poprawić. Wśród negatywnych opinii pojawia się brak wielu walk z bossami i sytuację postanowił skomentować Cory Barlog.
Reżyser God of War nie ukrywa, że liczba mogłaby być większa, a nawet podczas tworzenia tytułu musiał zrezygnować z kilku epickich pojedynków. Powód w tej sytuacji jest bardzo prosty – stworzenie jednego starcia zajmowało od roku do nawet dwóch i nad takim projektem pracował zespół składający się z około 15-20 deweloperów.
Barlog nie ukrywa, że mógłby przygotować nawet 10 kolejnych walk, jednak to wszystko w znaczącym stopniu wydłużyłoby przygotowanie produkcji. Twórca powiedział, że gdyby chciał zwiększyć tę liczbę o dziesięć wielkich bitew, to prace nad grą trwałyby nawet 20 lat.
Przedstawiciel Santa Monica Studio wspomniał w rozmowie z redakcją Gamingbolt.com, że to właśnie odpowiednie wybieranie elementów podczas przygotowania największych produkcji jest najważniejsze w procesie kreowania hitów. Zawsze pojawiają się ogromne koncepcje, jednak wybranie najważniejszych i skoncentrowanie się na nich to spory problem wielu twórców.
Nie jest też raczej specjalnym zaskoczeniem, że Santa Monica Studio opracuje kolejną przygodę w uniwersum God of War, a wtedy ponownie zmierzymy się z kolejnymi bóstwami. Mogliśmy się spodziewać, że Kratos w nowej przygodzie nie ubije od razu całego panteonu nordyckich bogów.