Cyberpunk 2077 z rozbudowaną kampanią marketingową. Nie liczcie na szybką premierę
CD Projekt RED na pewno pojawi się na tegorocznym E3, ale wciąż nie znamy szczegółów dotyczących wystąpienia Polaków w Los Angeles. Możemy mieć mimo wszystko pewność, że rodzime studio nie zamierza śpieszyć się z Cyberpunk 2077 i gra zostanie bardzo szczegółowo zaprezentowana.
Cyberpunk 2077 to jedna z najbardziej oczekiwanych produkcji przez graczy z całego świata, jednak aktualnie uniwersum rozwijane przez CD Projekt RED jest wielką tajemnicą. Studio doskonale zdaje sobie z tego sprawę i właśnie z tego powodu możemy liczyć na wielką prezentację.
Adam Kiciński podczas telekonferencji potwierdził pewną ciekawostkę dotyczącą Cyberpunk 2077. Nad kampanią marketingową produkcji pracuje aktualnie ponad 300 pracowników i w tym wypadku nie możemy liczyć na ekspresową promocję:
„Chcemy opowiedzieć graczom dość dużo o Cyberpunku 2077, będzie to nowy tytuł, nowy świat. W związku z tym kampania gry nie będzie kampanią ekspresową”
CD Projekt RED chce dokładnie przedstawić graczom całe uniwersum, więc nikt nie powinien liczyć na szybką premierę – nawet jeśli firma zdecyduje się na konkretny pokaz na tegorocznym E3, to w kolejnych miesiącach otrzymamy kolejne materiały prezentujące między innymi bohaterów.
Na E3 na pewno nie zabraknie również Gwinta, ponieważ deweloperzy pracują teraz nad między innymi pierwszym, fabularnym dodatkiem, który ma zadebiutować na rynku jeszcze w tym roku.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.