God of War. Reżyser komentuje początkowe sceny gry
God of War to majstersztyk, który aż prosi się o kolejne dyskusje i interpretacje. Takie same zdanie mają też twórcy gry.
Cory Barlog, reżyser God of War, postanowił opowiedzieć co nieco na temat początkowych scen w God of War. Tak powstał materiał wideo, zawierający - jak łatwo się domyślić - spoilery. Filmik możecie więc spokojnie włączyć, jeśli już przeszliście God of War.
Reżyser God of War ma już pomysły na 5 sequeli
Materiał zaczyna się od wytłumaczenia, czemu studio Santa Monica wybrało ścinanie drzewa jako początkową scenę gry. Ważny jest na początku również temat ran, które się nie goją. W ten sposób Cory Barlog chciał przedstawić bagaż doświadczeń Kratosa, sięgający aż do pierwszej odsłony tej marki. Zależało mu na tym, by nie przedstawiać takich sytuacji w słowach, ale w ujęciach kamery, gestach i reakcjach bohatera. Reżyser tłumaczy też, jak ważne są momenty ciszy, pozbawione nie tylko dialogów, ale również muzyki.
Sprzedaż 3,1 mln kopii God of War zajęła Sony zaledwie 3 dni. Dzięki takiemu wynikowi nowa przygoda Kratosa stała się najszybciej rozchodzącym się exclusivem na PS4. Gra wyprzedziła nawet Uncharted 4 i Horizon Zero Dawn. Przyszłość marki wydaje się już zatem pewna. Cory Barlog zdradził nawet ostatnio, że ma już wstępne plany fabularne na aż 5 kolejnych części God of War.