SKLEP
Roger Żochowski Roger Żochowski 14.02.2011 14:18
Test Drive Unlimited 2 zarządziło
725V

Test Drive Unlimited 2 zarządziło

Do Sieci trafiły najnowsze wyniki sprzedaży w Wielkiej Brytanii. Tym razem bezkonkurencyjne okazało się Test Drive Unlimited 2, jednak różnica dotycząca udziału w sprzedaży na poszczególnych platformach była całkiem spora.  xxxxx

 

Okazuje się, że do sukcesu przyczynili się głównie użytkownicy konsoli Microsoftu, bowiem ich udział w sprzedaży gry wyniósł aż 72%. Pozostałe 28% przypadło PS3. Dalsza część tabeli specjalnie nie zaskakuje. Wciąż bardzo mocno trzymają się znane i sprawdzone marki, z Fifą Call of Duty i Dead Space na czele.

 

1 – Test Drive Unlimited 2 (Eden Games, Namco Bandai)
2 – Dead Space 2 (Visceral Games, EA Games)
3 – FIFA 11 (EA Sports, EA)
4 – Call of Duty: Black Ops (Treyarch, Activision)
5 – Assassin’s Creed: Brotherhood (Ubisoft Montreal, Ubisoft)
6 – Mario vs Donkey Kong: Mini-Land Mayhem (Nintendo, Nintendo)
7 – Just Dance 2 (Ubisoft, Ubisoft)
8 – Mario Sports Mix (Nintendo, Nintendo)
9 – Grand Theft Auto IV: Complete Edition (Rockstar North, Rockstar)
10 – LittleBigPlanet 2 (Media Molecule, Sony Computer Entertainment)

Tagi: