Detroit: Become Human bez natywnego 4K na PlayStation 4 Pro
Quantic Dream rozpoczęło promocję Detroit: Become Human i najnowszy materiał wprowadzał w błąd zainteresowanych graczy. Z tego powodu firma wydała oświadczenie i zdecydowała się wyjaśnić zamieszanie.
Redakcja IGN stworzyła serię materiałów dotyczących Detroit: Become Human. Dziennikarze spotkali się z deweloperami i otrzymali możliwość spojrzenia na kreowanie niektórych scen, czy też opowiadają o wykorzystanej do produkcji technologii.
W Detroit: Become Human 3 kompozytorów prezentuje 3 inne historie
W materiale „The Tech That Built Detroit: Become Human” twórcy mówią o kreowaniu produkcji i zdaniem jednego z pracowników studia, Detroit: Become Human zadziała na PlayStation 4 Pro w natywnym 4K.
„Co najważniejsze, pozwoliło nam to również osiągnąć natywną rozdzielczość 4K. To naprawdę wyjątkowe dla oprawy: rozdzielczość obrazu jest niesamowita w 4K.”
Gra charakteryzuje się kapitalną grafiką, więc osiągnięcie stałej rozdzielczości 4K na PlayStation 4 Pro byłoby naprawdę sporym osiągnięciem, jednak sytuację postanowiło wyjaśnić Sony. Firma wysyła do redakcji informację, według której choć tytuł osiągnie tę jakość, to nie możemy w tym wypadku mówić o natywnym 4K – została w tym wypadku wykorzystana technologia dynamicznego skalowania (szachownica).
Nie musicie się oczywiście w tym wypadku obawiać o jakość oprawy Detroit: Become Human, ponieważ gra wygląda fantastycznie – w sumie potwierdzają to wszystkie aktualnie opublikowane materiały.