Jak powstają zwiastuny do gier?

Gry
1122V
Jak powstają zwiastuny do gier?
Wojciech Gruszczyk | 16.04.2018, 14:08

Zanim otrzymamy możliwość zagrania w największe produkcje, to właśnie zwiastuny „sprzedają” nam historie wykreowane przez deweloperów. Materiały wideo sprawiają, że interesujemy się grami, chcemy włożyć do napędów płytki, ale zastanawialiście się kiedyś, jak powstają te „wabiki na klientów”?

Czytelnicy PSX Extreme pewnie doskonale wiedzą, że Kuba Sobek kilka lat temu spróbował swoich sił i założył Radikal Studio. Jego firma zajmuje się tworzeniem zwiastunów do gier i twórca-dziennikarz postanowił o tym opowiedzieć.

Dalsza część tekstu pod wideo

Poznajcie zawartość PSX Extreme 248

Kuba nie może aktualnie narzekać na brak pracy. Jego Radikal Studio współpracuje m.in. z CD Projekt RED, Bloober Team, Klabaterem, iFun4All i to właśnie on pracował nad materiałami dla Gwinta, Serial Cleaner, Brawl, Layers Of Fear, czy też Observer_.

Zastanawiacie się, jak to wszystko się zaczęło i jak wygląda praca przy stworzeniu zwiastuna? Zobaczcie bardzo ciekawy wywiad przygotowany przez „Rade na Tubie”. Na filmie nasz dziennikarz opowiada o kreowaniu materiałów, które znacząco różnią się od siebie, bo każdy trailer to zupełnie inne wyzwanie.

Warto na pewno wspomnieć, że to właśnie Sobek pracował nad filmem „PayDay 2: Crimewave Edition - Warsaw Job”, w którym wystąpili między innymi Roger oraz Konrad. Produkcję zobaczycie poniżej. 

Źródło: własne

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper