Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 30.03.2018 20:19
God of War inspirowany Bloodborne. To gra na wiele godzin
1636V

God of War inspirowany Bloodborne. To gra na wiele godzin

Najlepsi twórcy nie boją się korzystać ze sprawdzonych patentów uznanych deweloperów. Santa Monica Studio podczas kreowania nowej przygody Kratosa zdecydowanie rozbudowało świat i z tego powodu podczas rozgrywki w God of War mamy poczuć odrobinę Bloodborne.

Cory Barlog w ostatnim wywiadzie wspomniał o rozwoju nowej odsłony God of War. Autorzy nie mogli zrezygnować ze swojego wielkiego dorobku, więc zdecydowali się na pełnoprawną kontynuację.

God of War. Kiedy premiera? Jaka cena?

Teraz w sprawie gry wypowiedzieli się Anthony Dimento oraz Luis Sanchez, czyli kolejno Starszy Projektant Systemów oraz Główny Projektant Poziomów. Twórcy wytłumaczyli, że nowy God of War nie jest do końca wielkim, otwartym światem, ponieważ deweloperzy zdecydowali się na HUB-y, które są obudowane wielką zawartością – już wcześniej studio wspomniało o krainach, więc możemy się spodziewać, że każda lokacja to jeden „świat” w mitologii nordyckiej.

W każdym z takich miejsc znajdziemy dodatkową zawartość, która niekoniecznie wiążę się z głównym wątkiem, jednak ich jakość ma prezentować identyczny poziom. Jednocześnie side questy potrafią dopowiedzieć główne wątki i przykładowo przedstawić jednego z większych przeciwników.

Celem autorów było stworzenie zadań pobocznych, które nie mają różnić się od głównej ścieżki fabularnej. Cały zespół zajmował się dodatkowymi atrakcjami i wiele pracy włożono w aktywności, które mają prezentować identyczne doświadczenie do głównego wątku.

Santa Monica Studio nie ukrywa, że początkowo gra była znacznie mniejsza. Twórcy planowali 5-10 godzin dodatkowej zawartości, jednak z czasem rozwijali tytuł i przygotowali „mnóstwo rzeczy do zrobienia”.  Luis Sanchez wytłumaczył, że jedną z jego ulubionych gier jest Bloodborne i podczas kreowania poziomów czerpał garściami z hitu From Software, więc w God of War również znajdziemy ścieżki do odblokowania, najróżniejsze skróty, a miejscówki są często ze sobą połączone.

Źródło: https://wccftech.com/god-of-war-world-hub-based-bloodborne/

Tagi: god of war playstation 4 Santa Monica Studio